[Epitesz-barkacs] tetofedes

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2008. Feb. 25., H, 15:54:14 CET

vajk fekete írta:
> 1. Hogyan merjem meg a tetom dolesszoget?

Szogmero, vizmertek? HA utban van a cserep akkor kibontasz 4-5 cserepet,
hogy elferjen a ,,fuggoleges'' (tehat a csereplecre meroleges) gerenda
mellett vizszintesen kifeje vagy be a padlas fele a vizmertek meg a
szogmero.

> 2. Ha szeretnem az ereszt kicsit megtoldani(kb 20cm), akkor ez mennyire
> engedelykoteles, es jo otlet-t a szarufa melle csavarozni toldasokat.

A felujitas cimszoba sztem belefer, hogy az alkalmazott technologia
miatt volt szukseges. Kulonben meg joban kell lenni a szomszedokkal es
akkor nincs baj :-)

> Kevesbe konkret:
>
> Milyen cserepet? Tondach palotas?
>
> Milyen esocsatornat?
>
> Mivel az eresz marha magasan van (kb 6m), olyan megoldas kellene, hogy
> ne kelljen joideig hozzanyulni. Mezei horganyzottrol mi a velemeny? Ami
> meg tetszik, az a festett alu, de nem mertem megkerdezni az arat.

A nyaralonkon sima horganyzott ereszcsatorna van kb 8 eve, de mintha uj
lenne, meg meg sem szurkult, szep fenyes.