[Epitesz-barkacs] jardabetonozas

Tóth Zoltán gustav-k at freemail.hu
2008. Feb. 26., K, 23:03:02 CET

jhidvegi írta:
> Jó lenne, ha ezek a módszerek (amiket nyilván tanítanak) valahonnan
> hozzáférhetőek lennének adatokkal, technológiákkal. Nem hinném, hogy
> nagyon titkosak lennének. Építőmérnöki jegyzetek valamelyikében csak
> megvannak, nem?

Nekem van valahol egy Viacolor kiadványom, ahol a fektetés ajánlott
módjáról is írnak 1-2 oldalnyit, még építőipari szabványokra is
hivatkoznak benne emlékeim szerint. Nem gondoltam, hogy valaha szükségem
lesz rá, de ha ezzel segítek bárkinek is, akkor holnap megkeresem,
ráeresztek valami szövegfelismerőt (a begépelésére nem vállalkozom,
bocs), aztán elküldöm. De az is úgy kezdi, hogy "vibrátorral
betömörítjük", olyan pedig nem akad minden háztartásban. Szóval szóljon,
akinek ilyen részletességű leírás kell.

Üdv: ToZo