[Epitesz-barkacs] kád

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Feb. 27., Sze, 11:29:13 CET

a gyapot meg a paratol is el fog azni, nemhogy a viztol. ha meg lezacskozod, akkor nem szellozik, es tuti berohad.

nekem a zuhanytalca ala csak a padloval erintkezo reszekhez tettek habot. Azt mondtak ha fel kell szedni, akkor hosszu pengevel alanyulnak, es elvagjak a padlotol. mondjuk ez un. utolag szerelheto talca, rendesen ki van csempezve-lapozva a sarok, es csak oda van teve utanna.

mi lenne, ha a kadat beepites elott purhaboznad ossze egy retegben? Hogy legyen teste, merevitse, meg szigetelje. Es beepites kozben mar csak jol kigondolt helyekre egy-egy pamacs.

asszem Jozsi mar lelkendezett erte itt, de megerosithetem, hogy az 1-2 ezresert kaphato purhab kinyomo pisztoly nagyon megeri. ket proccintes kozott honapokat tarolhatod a cuccot. mig a barakacsaruhazas szivoszalas flakont ha megkezded, ki kell nyomd az egeszet, mert masnapra ugyis kuka.

vajk