[Epitesz-barkacs] kád

jhidvegi jhidvegi at startadsl.hu
2008. Feb. 27., Sze, 11:33:54 CET

vajk fekete wrote:

> asszem Jozsi mar lelkendezett erte itt, de megerosithetem, hogy az
> 1-2 ezresert kaphato purhab kinyomo pisztoly nagyon megeri. ket
> proccintes kozott honapokat tarolhatod a cuccot. mig a
> barakacsaruhazas szivoszalas flakont ha megkezded, ki kell nyomd az
> egeszet, mert masnapra ugyis kuka.

Legalábbis sokat kell vele szarozni, hogy tovább legyen használható.
Valahogy szelepig ki kell mosni nitróval, de nem emléxem már, hogy ez
sikerült-e károsodás nélkül. Régen, mintha csináltam volna ilyet.

Ennek a pisztolynak meg csak bemártom a végét, meglögybölöm, megtörlöm
(lefújom sűrített levegővel :-) ), és kész. A toldócsövet könnyű
kimosni. Tehát azt a műanyagot, amit a fémcső végére kell húzni.