[Epitesz-barkacs] kád

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2008. Feb. 28., Cs, 22:36:18 CET

Ez annyira igy van, hogy idegenbe szakadt hazankfia (kuncsaftom) mikor
itt berelt lakast, teljesen termeszetesen szerelt fel az emeleti
erkelyre egy kifordithato, motoros csorlot.
magam lattam, hogy ugy csinalta, a bevasalas elott a csomagtartoba tette
a halot, abba pakolt. megallt a haz elott, be a kampo a halo megfelelo
fulebe es egyben fel az erkelyre... onnan meg szep komotosan a kamraba,
szekrenybe, hutobe.. :-)