[Epitesz-barkacs] kád

jhidvegi jhidvegi at startadsl.hu
2008. Feb. 28., Cs, 23:43:51 CET

Erdos Zoltan wrote:
> Ez annyira igy van, hogy idegenbe szakadt hazankfia (kuncsaftom) mikor
> itt berelt lakast, teljesen termeszetesen szerelt fel az emeleti
> erkelyre egy kifordithato, motoros csorlot.
> magam lattam, hogy ugy csinalta, a bevasalas elott a csomagtartoba
> tette a halot, abba pakolt. megallt a haz elott, be a kampo a halo
> megfelelo fulebe es egyben fel az erkelyre... onnan meg szep
> komotosan a kamraba, szekrenybe, hutobe.. :-)

Ez az, nagyon tetszik! Pont ez lenne az, amit meg kéne csinálnia
Gábornak is. Az asszonypajtás is simán kezelné. :-) Még azt is el tudom
képzelni, hogy lentről is kezelhető, így egyedül is elvégezhető a
bevásárlás megszakadás nélkül. Valami rádiós holmit képzelek, amit
kiegészít persze pár védelem, hogy mondjuk a horog ne tudjon egy
bizonyos magasság fölé emelkedni. 20m-ről már nem lehet olyan jól látni,
hogy milyen a magasság, de az se működik, hogy lent beakasztja, a holmi
ott lóg, komótosan felmegy, és majd ha felért, felhúzza, mert lehet,
hogy mire felér, a cumók zöme hiányzik a hálóból.

Persze azt is lehetne csinálni, hogy elsőre csak lentről felhúzza
mondjuk 5-10 m magasra, ott megáll, felmegy, aztán fentről folytatja.

A kuncsaftodnál hogy voltak ezek a részletek megolva?