[Epitesz-barkacs] kád

jhidvegi jhidvegi at startadsl.hu
2008. Feb. 28., Cs, 23:56:31 CET

Hofferek Attila wrote:

> Kell 2 db nagy ikeas kek szatyor vallra akasztva a hosszabb fulenel
> fogva, meg meg ketto kezben a rovidebbik fulenel fogva :-) Amugy en a
> 80 literes hatizsakomat hasznalom felmalhazni, meg az osszecsukhato
> molnarkocsit, mert itt minalunk kutyavacsoraja a kozeli parkolohely :)

Persze, ilyen viszonyok mellett érthető, hogy így csinálod. Én meg
beállok az udvarra a járgánnyal, és ha esik az eső, akkor majd
megvárjuk, míg eláll, addig nincs pakolás sem.

A jobb szitu csak az lenne, ha a házban lévő garázsba lehetne beállni,
akkor a kirámolás már bent történhet. Jó helyzet az, ha a raktárféleség,
ahova a cumók kerülnek, az is tök közel van ehhez. De hát ezt nem jól
csináltam anno.