[Epitesz-barkacs] kád

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Feb. 29., P, 13:59:35 CET

Nagyon érdekes ez, amit Zoli írt, hogy külföldön ez már bevett szokás.
Van nekem egy olyan ablakom is a ház másik oldalán, ahol járda sincs alatta,
de még az alattam lakóknak ablaka sincsen. Kedvet csináltatok, hogy ide
szereljek egy izomgépet.

Az 50-60 kiló nekem úgy jön össze, hogy kb. 1 hétre bevásárolok előre. Jó
sok zöldség, gyümölcs, dobozos üdítő, némi sör, pár kiló pékáru. Van pár
ikeás szatyrom, az amit vállra lehet akasztani, abban szépen fel tudok hozni
egy menetben mindent. Az eddigi csúcs felhozásom egymagam (17m magasság) a
80 kilós összetekert PVC guriga volt, na azt már megéreztem. Még a s#gg#mben
is izomláz volt másnap.

Gábor