[Epitesz-barkacs] kád

jhidvegi jhidvegi at startadsl.hu
2008. Feb. 29., P, 14:48:07 CET

Acs Gabor wrote:
> Nagyon érdekes ez, amit Zoli írt, hogy külföldön ez már bevett szokás.
> Van nekem egy olyan ablakom is a ház másik oldalán, ahol járda sincs
> alatta, de még az alattam lakóknak ablaka sincsen. Kedvet
> csináltatok, hogy ide szereljek egy izomgépet.

Jó munkát hozzá, szerintem érdemes. Már csak azért is, mert ez:

> felhozásom egymagam (17m magasság) a 80 kilós összetekert PVC guriga
> volt, na azt már megéreztem. Még a s#gg#mben is izomláz volt másnap.

egy idő után a felejtős kategóriába fog tartozni. :) Hacsaknem
folyamatos edzésben részesíted magad akár 60 feletti korodig, de lehet,
hogy akkor sem igazán jön össze egy ilyen már következmények nélkül.

(Bár, ha belegondolok, ha viszek a vállamon mondjuk 30 kilót, az még
elmegy, viszont ha úgy nézem, hogy van rajtam 60 kiló többlet, az
összesen már 90, ráadásul a 2/3-át még vérrel, tápanyaggal is el kell
látni, hát lehet, hogy lenne esély arra a 80 kilóra normál testalkat
mellett.)