[Epitesz-barkacs] szigetelő anyag

jhidvegi jhidvegi at startadsl.hu
2008. Jan. 3., Cs, 01:20:51 CET

Finta Róbert wrote:

> Kérdésem lenne: hozzájutottam hungarocel szerű csomagolóanyaghoz,
> amelynek egyik oldalát hullámpapír fedi. A tetőgerenda közé
> szándékozom betenni. A kérdésem az volna, hogy a papírt eltávolítsam
> vagy hagyhatom, nem fog-e beleülni rovar vagy vmilyen nem kívánatos
> közeg?

Szerintem hagyhatod, de belül legyen, ahol száraz, és valami burkolat
által lezárt helyen lesz. Vagy ha nem is lesz burkolat (padlás), akkor
se lesz vele semmi baj.

Ha nem akarsz sokat szenvedni, az oldalánál purhabbal ragasztod be a
helyére. Teljesen le fogja zárni a teret, tehát hőszigetelésileg max a
fagerendák (szarufák, ha azok közé rakod) lesznek a hőhidak, de nem
olyan, mintha az illesztésen múlna csak, hogy mi megy át mellette. A
táblákat ezesetben kicsit kisebbre lehet szabni, mint a kitöltendő rés.
Vékony hosszú, ferdén beütött szögekkel lehet átmenetileg éppenhogy
rögzíteni, amiket nem versz be, csak épp beleakadjon a fába. Utólag ki
lehet kézzel huzogatni.