[Epitesz-barkacs] szigetelő anyag

Szaniszlo Zsolt szaniszlo.zsolt at gmail.com
2008. Jan. 3., Cs, 08:06:32 CET

> Ha nem akarsz sokat szenvedni, az oldalánál purhabbal ragasztod be a
> helyére. Teljesen le fogja zárni a teret, tehát hőszigetelésileg max a
> fagerendák (szarufák, ha azok közé rakod) lesznek a hőhidak, de nem
> olyan, mintha az illesztésen múlna csak, hogy mi megy át mellette. A
> táblákat ezesetben kicsit kisebbre lehet szabni, mint a kitöltendő rés.
> Vékony hosszú, ferdén beütött szögekkel lehet átmenetileg éppenhogy
> rögzíteni, amiket nem versz be, csak épp beleakadjon a fába. Utólag ki
> lehet kézzel huzogatni.
>
> hjozsi

Köszi, a téma engem is érdekel, a tetőtér egy részét én is így akarom
szigetelni.
Már megvettem a hungarocellt és a purbhabot is, én eredetileg úgy terveztem,
hogy a hungarocelltáblát körbefújon purhabbal (vagyis nem az egész
táblát nyomatom
be, hanem csak a szélét körbe), és párnafára felszögelem. A párnafa
jelen esetben
sima tetőléc (kb. 3-4 centi (?) vastag) függőlegesen a téglafalba tiplizve.

Így, teljesen laikuskén, jól gondolkodom? Ez a megoldás jól működik
hőszigetelésként? Vagy inkább a párnafa és a hungarocell között más
szigetelő közeget használjak, pl. üveggyapotot?

Köszönöm!
Zsolti