[Epitesz-barkacs] hétvégén döglött KLIMA szervízek :-(

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Júl. 5., Szo, 13:06:18 CEST

hétvégén döglött szervízek :-(  az

info at stiebel-eltron.hu és diszpecserkozpont at flagservice.hu

szóval most vagyok választás előtt, hogy KLIMAberendezést vegyek,
és a vásárláskor kapható garancialevélen
AEG esetén a STIEBEL_ELTRON
AKAI esetén a FLAGSERVICE KFT
a hivatalos magyar garanciaidőn belüli hivatalos javítórendszer
hétvégi dölött állapotban van az alábbiak szerint:
(ma 2008. júl 5-én 11.45-kor) pedig 0-24h -s készenlétet igérnek
(szerelői üzembehelyezés hozzávetőleges árát szerettem volna megtudni, mert ugye csak így lenne garanciális, ha nem a vevő helyezné üzembe :-( )
********
Stiebel telefonja kicsörög, de az automata által kiajánlott alközpontban
sem, és a "vagy várjon a kezelő jelentkezéséig" sem veszik fel,
és 10 sikertelen csörgés után a vonal megszakad
telefon: 06-1- 250-6055 a garancialevélen
********
Flagservice automatája szerint hívjon munkaidőben (azaz hétfőtől péntekig
9 után átlag 16 -ig) vagy hagyjak üzenetet
telefon: 06-1- 210-2774 a garancialevélen
********
jelek szerint tehát egyiket sem érdemes megvenni mert sima szombaton
délelőtt, amikor pl. kenyeret is tudok venni, pl. postán levelet feladhatok,
de a klímámmal 0-24h garanciával dögöljek meg hétfőig,
egy noname kínai trutyinál 15-25 ezerrel drágábbért?????

vagy érdemesebb noname kínai trutymákot venni, mert azt sem tudják
garanciálisan 0-24h javítani, de legalább nem kábítanak 0-24h garanciával,
de ennek fejében kb 15 - 25ezerrel olcsóbb?

NO SEGÍTSETEK ÖTLETEKKEL, MELYIKET VEGYEM MEG???

Tamas