[Epitesz-barkacs] hétvégén döglött KLIMA szervízek :-(

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Júl. 5., Szo, 15:58:46 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.07.05. 13:12:56 +2h-kor írta:

> Az elmúlt időszakban leírásokkal segítettem pár embernek ahhoz, hogy
> saját maga szerelje fel komplett. Mindenkinek jól bejött minden.

megköszönném előre is, ha olyan leírás kerülne a kezem alá,
hogy a kompresszor feltöltése (ne levegősödjön be)
hogyan oldható meg, szinte bármit meg merek szerelni,

de ma ez a hűtőgáz feltöltése a nekem nagyon ismeretlen,

13, 17, 19 -es villáskulcs van, meg sok minden egyéb,
és nem ilyednék meg egy elektromos csavarhúzótól sem

Tamás