[Epitesz-barkacs] a kültéri és beltéri egység közötti bekötővezetékből...

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Júl. 6., V, 04:05:31 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.07.05. 22:50:09 +2h-kor írta:

> Nem jó, ide olyan rézcső kell, amit kifejezetten a klímákhoz gyártanak.
> Belül fényesre van savazva, és jó tiszta. És vigyázni is kell rá, hogy
> ne menjen bele olyasmi, ami később bárhogy is belejut a töltetbe.

volt már jó pár éve, hogy Budapesten, a XI. kerületben a 6-os villamos vonalán
volt egy hűtős, kompresszoros stb bolt, aholy bika kompresszorokat
is lehetett venni.

gondolom ilyen helyen rézcsőhöz is hozzá lehetne jutni

gondolom, ha a betiltott ózonkárosító (pl.: CFC, HCFC) hűtőközegekkel
üzemelő hűtő-, klíma- és hőszivattyús berendezésekben rézcsővel el lehetett vinni.....

a 6-os villamossal utazok egy kört :-), hátha lehet klímahosszabbító
csövet venni