[Epitesz-barkacs] a kültéri és beltéri egység közötti bekötővezetékből...

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Júl. 6., V, 10:55:47 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> volt már jó pár éve, hogy Budapesten, a XI. kerületben a 6-os
> villamos vonalán
> volt egy hűtős, kompresszoros stb bolt, aholy bika kompresszorokat
> is lehetett venni.
> a 6-os villamossal utazok egy kört :-), hátha lehet klímahosszabbító
> csövet venni

Ehelyett most felmész a hobagoly.hu oldalra, és megtalálod benne azt a
boltot a fehérvári úton, ahol mindent megkapsz. De van ott más bolt is.
Én a fehérvári útiban vettem a gázt, de tudom, hogy klíma alkatrészeket
is lehet kapni, meg csöveket is, meg hozzá való szerszámokat, netán akár
egy klímát is lehetne építeni alkatrészekből. :-) Nem is hülyeség!
Fadobozban... vagy valami nehezebb, jobban megkonsruált szerkezetet
csinálva nem rezegne annyira.