[Epitesz-barkacs] a kültéri és beltéri egység közötti bekötővezetékből...

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Júl. 6., V, 15:28:58 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> nekem a fehérvári út helyett egészn mást hajlandó kiírni :-(

Mert elcsesztem, nem fehérvári, hanem budafoki út az, ahol én jártam:

1117. Budapest, Budafoki út 70.
Tel./Fax: (1) 464-5236
Mobiltelefon: (20) 999-9870

(Ez is megtalálható a honlapon.)

> XI. kerületben ilyet találtam:
>
> GASPARTS-EUROPE KFT.
> 1118 Budapest, Bozókvár U. 18.

Biztos ez is jó, de lehet, hogy keményebben állnak a témához.
Persze nem cső ügyben, azt szerintem bárhol adnak mindenféle jogosultság
felmutatása nélkül.

Belenéztem a webáruház dolgaiba, és ciki van: 50m-es tekercsben adják
csak a csöveket. Aztán lehet, hogy csak weben, és személyesen adnak
kevesebbet is.