[Epitesz-barkacs] a kültéri és beltéri egység közötti bekötővezetékből...

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Júl. 6., V, 14:28:39 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.07.06. 10:55:47 +2h-kor írta:

> Ehelyett most felmész a hobagoly.hu oldalra, és megtalálod benne azt a
> boltot a fehérvári úton, ahol mindent megkapsz. De van ott más bolt is.
> Én a fehérvári útiban vettem a gázt, de tudom, hogy klíma alkatrészeket
> is lehet kapni, meg csöveket is, meg hozzá való szerszámokat, netán akár
> egy klímát is lehetne építeni alkatrészekből. :-) Nem is hülyeség!
> Fadobozban... vagy valami nehezebb, jobban megkonsruált szerkezetet
> csinálva nem rezegne annyira.

lehet, hogy a net hozzáférésemmel lehet a gond, mert
nekem a fehérvári út helyett egészn mást hajlandó kiírni :-(

http://www.hobagoly.hu
**********
Elérhetőségeink

Cím: 1163. Budapest, Kövirózsa utca 5.
Telefon és fax: (1) 403-9793
Mobiltelefon: (20) 999-7314 (Sávolt József)
Levélcím: 1631 Bp. Pf. 94.

Budapest, XVI. ker. Kövirózsa utca megközelítése:
XI. kerületben ilyet találtam:

GASPARTS-EUROPE KFT.
1118 Budapest, Bozókvár U. 18.
Cégünk háztartási és irodai klímaberendezések és klímaszerelési anyagok forgalmazásával, szakszerű telepítésével, garanciális és garancián túli javításával foglalkozik.