[Epitesz-barkacs] a kültéri és beltéri egység közötti bekötővezetékből...

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Júl. 6., V, 20:46:10 CEST

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2008.07.06. 19:59:40 +2h-kor írta:

> Ha azt mondod, hogy peremező, biztos megértik,

köszi,

> de körül is írhatod, kit
> érdekel, hogy egy olyan ember, akivel valószínűleg utoljára találkozol,
> minek néz :-)

rossz tapasztalataim vannak arról, hogy a "hozzá nem értőt" sokan szeretik
bevinni a málnásba (főleg pénzügyileg), és emiatt (ha lehet) "előtanulok" :-)

(pl. egy erdészmérnököt azzal "hoztam le a földre", hogy rákérdeztem a "bütümetszet"-re,
- ez neki egy nagyon szűk szakzsargon eleme volt - onnantól kezdve "normálissá vált"  )