[Epitesz-barkacs] a kültéri és beltéri egység közötti bekötővezetékből...

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2008. Júl. 6., V, 20:44:08 CEST

Mágus Bérprogram Demo írta:
> rossz tapasztalataim vannak arról, hogy a "hozzá nem értőt" sokan szeretik
> bevinni a málnásba (főleg pénzügyileg), és emiatt (ha lehet) "előtanulok" :-)

Na én pl ezért szeretem magam egy villanyszerelő (vagy akármilyen)
boltban butábbnak tettetni mint amilyen vagyok, sok kiderül az eladó
szándékairól.

> (pl. egy erdészmérnököt azzal "hoztam le a földre", hogy rákérdeztem a "bütümetszet"-re,
> - ez neki egy nagyon szűk szakzsargon eleme volt - onnantól kezdve "normálissá vált"  )

Ehhez nem kell erdésznek lenni, én először általánosban, technika órán
hallottam a bütüről, benne a szijácsról és a gesztről, meg az egész
évgyűrűrendszerről. :-)