[Epitesz-barkacs] a kültéri és beltéri egység közötti bekötővezetékből...

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Júl. 6., V, 21:56:58 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> rossz tapasztalataim vannak arról, hogy a "hozzá nem értőt" sokan
> szeretik
> bevinni a málnásba (főleg pénzügyileg), és emiatt (ha lehet)
> "előtanulok" :-)

A hóbagoly honlapon van egy webáruház, ott még előre is kiválaszthatod,
hogy milyen szerszámot akarsz venni. És persze a megnevezés is ott lesz,
meg az árak is. Hogy aztán mi az, ami épp van raktáron, az majd ott
derül ki. Nem párszáz forintos holmik ezek azért ám! Ahhoz képest, hogy
csak egyszer fogod valszleg használni, nem biztos, hogy megéri.

Én inkább arra szavazok, hogy ha magad akarod összerakni, akkor olyan
ketyerét vegyél, amihez mindent adnak, és alkalmazkodj a csőméretekhez.