[Epitesz-barkacs] a kültéri és beltéri egység közötti bekötővezetékből...

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Júl. 6., V, 23:07:39 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> amit csövek nélkül árulnak, és megvenném, az 65.000 "A" energiás
> 720Wattos motorral,
> (AKAI)
>
> csövek nélküliek közül persze ilyen tudású van 79ezerért is
>
> amit 65ezerért vennék, ilyen tudással, paraméterrel  (720Wattos "A")
> ha a csövek is benne vannak
> már 129.990-től vannak 159.990-ig

Ja, hogy egy nem kínaira szavazol! Hát így értem.

> tehát 50ezerért én tágítok-e rézcsövet, ez most a kérdés

Végülis semmi akadálya. Csak tényleg találj olyan helyet, ahol adnak
alkalmas csövet, meg hollandit, meg záró dugókat. És hát valahogy meg
kéne tudni, hogy az adott szerkóhoz mekkora csövek kellenek. Azt látom,
hogy egy 2,6kW-oshoz vékonyabbak kellenek, mint a 3,5kW-oshoz.