[Epitesz-barkacs] a kültéri és beltéri egység közötti bekötővezetékből...

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Júl. 6., V, 23:02:20 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.07.06. 21:56:58 +2h-kor írta:

> A hóbagoly honlapon van egy webáruház, ott még előre is kiválaszthatod,
> hogy milyen szerszámot akarsz venni. És persze a megnevezés is ott lesz,

a googleval megtaláltam ugyan de onnan nem enged be,
www.soos.hu/wswebshop32.cgi?&L=603& O=2&X=HU&M=420000&WSID=GOOGLEBOT&A=HU&S=5...

az IE4.0 miatt a főlapjuk felől sem :-(

> meg az árak is. Hogy aztán mi az, ami épp van raktáron, az majd ott
> derül ki. Nem párszáz forintos holmik ezek azért ám! Ahhoz képest, hogy
> csak egyszer fogod valszleg használni, nem biztos, hogy megéri.

következő időkben, ha ez az első jó lesz, 1-2 klímát még életre keltenék
(és ha a jelenlegi függő ügyeimen túl leszek )

ha a tágító 10ezer alattlenne, hajlanék rá