[Epitesz-barkacs] a kültéri és beltéri egység közötti bekötővezetékből...

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Júl. 6., V, 23:25:35 CEST

> a googleval megtaláltam ugyan de onnan nem enged be,

Na akkor ide másolgatom, mik is vannak. (Amúgy miért nem szedsz le egy
újabb IE-t? vagy valami más böngészőt?)

Csőperemezőnek hívják, de van vagy 10 féle. A legolcsóbb 8196 Ft, a
legdrágább 44160. :-)

Ezen kívül célszerű venni egy csővágót is. Ez az éles görgős micsoda,
amiről beszélek, ez azért jó, mert nem tolod tele forgáccsal a csövet.
Nekem is van korábbról, kétféle is, nagyon hasznos szerszámok ezek. A
legolcsóbb 615 Ft 3-16 mm-ig jó, a legdrágább több, mint 24ezer. :-) De
láthatóan a legolcsóbb is bőven jó.

> ha a tágító 10ezer alattlenne, hajlanék rá

A két fő szerszám együtt megvan kényelmesen egy tizesből.
De nem elég a cső, kell rá az a fekete habszerű anyagból (polifoam?)
készült szigetelés is. Ezt is árulják méterben: 2282 métere a
13mm-esnek, a 9mm-esből van több ár is, 330-tól 1250-ig kb.

A hollandik 2...600 Ft körül vannak mérettől függően.

Nem emléxem, hogy a beltériben hogy vannak a kötések. Bízzunk benne,
hogy a hollandi ellendarabja a beltéri csövére van forrasztva. Ha
fordítva lenne, akkor neked kéne a cső végére forrasztani. Nem logikus,
szóval valszleg elég a peremezés. :-)