[Epitesz-barkacs] a kültéri konzolja és a gumibakok

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Júl. 8., K, 13:29:35 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> létezhet olyan szilentblokk, amit az erkélypadlózatba lehetne
> csavarni, és abban volna
> egy csavar, amihez a kültérit lehetne anyázni?

Már rég volt, de mintha a zsiguli motorja ilyesmivel lenne berakva.
Tényleg meg kéne autósboltot kérdezni. Körbemagyarázod nekik, hogy mit
szeretnél, és valszleg tudnak valamit ajánlani.

Én viszont egy másvalamit ajánlok, hogy ne kelljen az erkélyt se
bántani:
A kütérit felcsavarozod valami olyan tartóra, ami egy nagy lap alul, ez
alá meg teszel egy olyan szivacsfélét, ami nem nyomódik össze a dög
súlya alatt, bő 10 centiset, ez nem fog semmi testhangot átvinni,
létrehozni az erkély szerkezetében. Ha fűtésre is van használva, akkor
kell valami hézag a lap és a kültéri közé, mert ott csöpög majd ki a
kondenzvíz. Ha csak hűtésre, akkor ez a hézag nem kell.

Így ugyan nincs rögzítve, de ha a lap nagyobb, mint a kültéri alja,
akkor nem fog felborulni, és szűk tartományban akár takarítási célból is
néha elmozdítható. Meg hát lehet neki a rugalmas réteg alá valami
állványt is eszkábálni akár, így még könnyebb a takarítás is, meg az
esetleges mozgatás is, meg a kondenzvízzel való elbánás is.