[Epitesz-barkacs] a kültéri konzolja és a gumibakok

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Júl. 8., K, 13:08:28 CEST

 <szepygab at fw.hu> 2008.07.08. 07:41:32 +2h-kor írta:

> Ha teheted, csinalj egy fenykepdokumentaciot az osszeszerelesrol,
> amugy a "szetszedtem rovat" mintajara.

a konzolon van valamilyen gumibak jellegű rezgősgátlás

mivel az a konzol része, konzol nélküli rögzítéshez
(pl. az erély padlózatára szeretném rögzíteni)
ezt nem lehet kapni

a Karinthy úton ötlete sem volt, hogy ilyen gumiketyere létezhet külön

a hóbagolyban a fiú mondta, autósboltban szilentblokkot keressek

létezhet olyan szilentblokk, amit az erkélypadlózatba lehetne csavarni, és abban volna
egy csavar, amihez a kültérit lehetne anyázni?