[Epitesz-barkacs] Csempe leverese

Kormos Imre ikormos at freemail.hu
2008. Júl. 9., Sze, 08:13:02 CEST

Hali!
Nézzetek falburkoló lapot (vagy hogy hivják). Olyasmi, mint régen a lambéria
volt, de kb. 3 mm vastag, van csempe kinézetű is (most láttam, (talán a
kik at -ban?), nagy betükkel rá volt irva, hogy "Nem csempe!" Ugy emlékszem
vizálló is, és mivel vékony, szerintem ráteheted a csempére. Olyan 3-4eFt
volt négyzetmétere.
KI