[Epitesz-barkacs] klíma töltőpalack kérdés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Júl. 8., K, 18:47:12 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> ma sikerült egy töltőpalackot vennem 4kg R407C-vel

Szerintem elkapkodtad. Nem baj, ha jól le van zárva, elfér az, de
szerintem évekig nem fog kelleni. :)

> van rajta egy piros és egy kék csap
> és mindkettőhöz egy-egy menetes csonk

És oda is van írva a gombokra, hogy "liquid" meg "vapor".
A folyadékosnak van búvárcsöve, tehát azt kinyitva spriccel, a másik meg
szelel. :-)

Ha bármikor is töltésre szorulsz, feltétlenül a folyadék menjen be a
klímába, mert ez keverék gáz, tehát a gáz oldalon először a legkisebb
forráspontú fog menni, aztán a következő... asszem 3 összetevős ez az
anyag.

> melyiket mire, hogyan, ha pl. újra kellene
> töltenem, vagy pl. szerelés előtt leszivattyúzni?

Miért kéne leszivattyúzni! Ne tedd, mert ki fog jönni az olaj is! Vagy a
szerkezetét akarod megváltoztatni? Igaz, hogy olajat is lehet kapni. Nem
veszel? :-))