[Epitesz-barkacs] klíma töltőpalack kérdés

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2008. Júl. 8., K, 19:00:28 CEST

jhidvegi wrote:
> Szerintem elkapkodtad. Nem baj, ha jól le van zárva, elfér az, de
> szerintem évekig nem fog kelleni. :)

Kell a csapra zarokupakot tenni, ha ez a veszely hogy elszivarog.

> Miért kéne leszivattyúzni! Ne tedd, mert ki fog jönni az olaj is! Vagy a
> szerkezetét akarod megváltoztatni? Igaz, hogy olajat is lehet kapni. Nem
> veszel? :-))

De valamikeppen tudni kell mennyi van benne, ehhez a legegyszerubb ha
leengedi az osszeset ami meg benne van, es akkor tudjuk hogy ures.
Persze lehet kiserletezni is, csak maradjon benne gazter, kulonben... :-)

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))