[Epitesz-barkacs] klíma töltőpalack kérdés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Júl. 8., K, 19:13:07 CEST

Moczik Gabor wrote:

> Kell a csapra zarokupakot tenni, ha ez a veszely hogy elszivarog.

Nem is rossz ötlet! Eredetileg csak egy-egy kis vacak védőkupak
(műanyag) van rajta, nem rátekerve, csak rátolva. Egyelőre bízom az
elzáró csapokban, de majd lemérem, hogy változik-e. Ha találok
változást, akkor kerítek hozzá valami zárókupakot, de nem fém-fém
záródásút, hanem valami O gyűrűs vagy ilyesmi módit.

> De valamikeppen tudni kell mennyi van benne, ehhez a legegyszerubb ha
> leengedi az osszeset ami meg benne van, es akkor tudjuk hogy ures.
> Persze lehet kiserletezni is, csak maradjon benne gazter, kulonben...
> :-)

Na igen. Hát én kockáztattam. :) Eddig jó, mert azóta jó sokat ment.
Az, amelyiket teljesen üresről kellett feltöltenem, lehet, hogy rosszabb
helyzetben van, mert elvileg nincs kizárva, hogy úgy engedte ki mindet,
hogy aztán le is tudott hülni, és levegőt beszívni. Nem vákuumoztam meg,
csak feltöltöttem, aztán nem nagyon használtam, mert sikerült a
beltéribe belenyúlni forgás közben, és kitörni 3 lapátkát a ventijéből,
valamint ennek a kültérije mindig is zajos volt, és még nem oldottam
meg, hogy valami ólomlemezekkel csillapítsam a rezonáló lemezek zaját.
Majd télen fog kelleni. Most nyáron elég 1, max 2 klíma, ezek is csak
marha ritkán, amióta agyonhőszigeteltem, amit tudtam.