[Epitesz-barkacs] permetezett hűtővíz

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2008. Júl. 11., P, 19:49:22 CEST

Halihó!

Ezzel a dátummal: Friday 11 July 2008 19.40.50 jhidvegi ezt írta:
> Nem tudom, a split, mint elnevezés, mit is takar, de lényegében nem
> sokat változna.

  A split lényegén nem (hogy két részes a klíma), csak azon, hogy nem levegő
hűti-melegíti.

> Amúgy, ha a kút 15 méter mély, akkor a visszacsrugatás csak 10m-ig
> számít.

  Az igaz.

> Valamint nem lenne célszerű visszacsurgatni, mert a kivett hő
> előbb-utóbb jéghideg vizet csinálna a kútban, tán még be is fagyna.
> Szóval máshova kéne engedni.

  Ez attól függ, hogy milyen a kút... de igaz. :)

> Amúgy üdv a fedélzeten, már azt hittem, hogy elvesztél. :-)

  Nem vesztem el, csak olyan vagyok, mint a székelyek, nem volt mit
mondanom... :)
  De már kezdem megszokni Budapestet... :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor