[Epitesz-barkacs] permetezett hűtővíz

magus3 maguspr at freestart.hu
2008. Júl. 11., P, 23:18:36 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.07.11. 21:30:26 +2h-kor írta:

> Ha jól kiokosodtál, jöhetnek az érdekességek. :-)

szóval azért vagyok nyílt minden infora, mert 15 éve megdöglött
egy hűtőszekrényem egy kísérlet alatt
~~~~~~~
nyitott ajtóval "szárítószekrényként" működött

5m2 alapterületen, 3,4m belmagasság esetén egy zárt mosókonyhában
nagymosás után reggelre 3 vödör vizet csapatott ki, és csontszáraz lett
minden ruha,

"mindössze" a kompresszor festéke hólyagosodott fel a felforrósodott motoron
:-(
~~~~~~~~
azóta inkább kőrbejárom először, kisebb a kísérleti áldozat