[Epitesz-barkacs] permetezett hűtővíz

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Júl. 12., Szo, 14:42:44 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.07.12. 12:10:48 +2h-kor írta:

> Első kísérlet óvatosan végrehajtva.
>
> Klíma fűtésre bekapcs, hőfok magasra állít, hogy ne legyen korlát.
>
> Addig is, átkapcsoltam hűtésre, meg már a másikat is elindítottam
> hűtésre, mert hirtelen rohadt meleg lett itt. :-)

nyárra olcsóbb megoldás, most találtam
********
az un. "evaporatív hűtés" (a leírások szerint) hűtésre töredék elektromos energiát vesz fel
még a klímához képest is

Templom hűtése, szellőztetése
Fitness-terem hűtése, szellőztetése
http://www.vgf.hu/hkl/hutestechnika.php?action=viewfull&amp;ID=167
******
http://www.agrotechno.t-online.hu/epulethutesfutes.html
a szellőztetés, ilyenkor kombinálhatjuk evaporatív hűtőpanellel a ventilátorainkat.

celdek.htmlCELdek evaporatív hűtőpanel (prospektus letöltése). Impregnált cellulóz evaporatív hűtőpanel, festett fémkeretben. A panel vastagsága 100 mm. ...
www.agrotechno.t-online.hu/celdek.html - 4k -
********