[Epitesz-barkacs] permetezett hűtővíz

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Júl. 12., Szo, 14:56:26 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.07.12. 12:10:48 +2h-kor írta:

> És olvasva az expanziós szelepek dolgait, már nem vagyok benne biztos,
> hogy ezekben nincs ilyen szerkezet. Lehet, hogy én azt a kapilláris
> csövet, ami ezeknek az érzékelőihez megy, kevertem össze a valódi
> kapillárissal. Majd még szétszedem jobban valamelyiket, hogy megnézzem,
> aztán jobban ki kell elemezni ezt az egészet, mert be kell látnom, hogy
> nem tök világos minden.

ha jól értelmezem az expanziós szelepről olvasottakat,
hűtés esetén a beltériben, fűtés esetén a kültériben kellene lenni
1-1 darabnak ahhoz, hogy "a megfelelő helyen" tudja kifejteni a hatását,
vagy
a fűtő-hűtő feladat átkapcsolására szolgáló alkatrészben összesen 1 darab
(ezt az átkapcsolót miről ismerném meg?)