[Epitesz-barkacs] permetezett hűtővíz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Júl. 12., Szo, 20:00:22 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> akkor ez lenne a vastag 3 eres
>
>> - védőföld,
>> - nulla,
>> - kompresszor fázis,

Lehet, de az is lehet, hogy valami máshogy van összerakva.
Ha belenézel a kültéri kis műanyag takarólemeze alatti (ha van neki
ilyen) sorkapocsba, nem 5 pontot találsz?

> a kompresszor nullája lenne a "közösített elektronika nullája"

Igen, csak 1 nulla van átvezetve, ami elég is.

> így 2 db vékony nullát "lespóroltak"

Nem kell lespórolni, nem kell több nulla. Mindennek a nullája közös, a
zöldsárga ugye meg a védővezető, abban nem folyhat üzemi áram. A
fennmaradó 3-nak kapcsolgatott fázisnak kéne lennie, de itt valami
biztos máshogy van.

Pl egy lehetséges megoldás: csak fázis megy át, és a két vékony kanóc
valamilyen kommunikációs vezeték, és a kültériben van minden, ami a
fázist ide-oda tudja kapcsolni, illetve ha ott van(nak) érzékelők, annak
a jelei is át tudnak jönni visszafelé a kommunikációs kanócon. (RS485
vagy ilyesmi, a hozzáértők biztos csípőből mondják a lehetőségeket.)

Vagyis ez már nem annyira gagyi szerkezet, mint pl az enyémek. :-)

> persze ez az én meglátásom az "új fejlődésű" kültéri szétszedése
> nélkül

Szedd már szét (nem kell nagyon), és meséld el, mi van benne. Sejtésem
szerint elektronikai egység(ek) is lesznek benne.