[Epitesz-barkacs] r407c r410a téma

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Júl. 12., Szo, 20:14:25 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.07.12. 19:30:35 +2h-kor írta:

> Ha nekem kéne csinálnom, kiszámítanám a többlet vékony cső belső
> térfogatát, és megnézném a gáz fajsúlyát (a hóbagolynál mindnek
> megvannak ezek az adatok is), és ennyit töltenék bele.

köszi, valami ilyesmire gondoltam a kérdés leírásakor

> Szóval elkövetted azt az érdekességet, hogy bár a klíma, amit vettél,
> R410A-val van töltve, mégis vettél R407C-t? :-)

sajna igen,:-) (pontosabban :-( ) de megérdemeltem, hogy ezt a rést nyitva hagytam :-(
ugyanis
a vásárlás előtt ezt a töltet témát nem jártam körbe rendesem, (ezt mondják a
"részleges tudáshiány" bizonyítékának ) de leginkább az  R407C -vel találkoztam,
az ült be az agyamba, (túlságosan) és az utántöltés és a rézcső "lebiztosítása" volt
a sarokpont, mint a klímavásárlásba való belemenés feltételeként

az az egy vigasztal, hogy régebbi kidurrant vagy selejtezett R22-esből viszont tudok
még ezt-azt létrehozni