[Epitesz-barkacs] r407c r410a téma

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Júl. 12., Szo, 20:15:42 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> sajna igen,:-) (pontosabban :-( ) de megérdemeltem, hogy ezt a rést

Vigasztaljon a tudat, hogy jó eséllyel nem lesz rá szükség. :-) Esetleg
magát a gázt el tudod adni másnak, akár több részletben is, a palackba
meg tölttetsz neked valót. (ha adnak).

> az az egy vigasztal, hogy régebbi kidurrant vagy selejtezett
> R22-esből viszont tudok
> még ezt-azt létrehozni

Van még egy lehetőség: veszel  néhány olyan klímát is, amiben R407C van.
:-) De ezek is el fognak működgetni sokáig, szóval ahhoz se fog nagyon
kelleni.

Esetleg, ha jól megőrzöd, és majd, amikor én szeretném a klímákat
áttelepíteni, és biztos lesznek veszteségek, akkor kell pótlás, hát nem
a boltban veszek gázt, hanem tőled. Sőt, még az is lehet, hogy a
peremeződet is kibérelem. :-)