[Epitesz-barkacs] permetezett hűtővíz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Júl. 12., Szo, 22:32:54 CEST

Moczik Gabor wrote:

> Egy sima termisztor a hocserelon levo U alaku csodarabra szerelve.

Akkor jól tippeltem. Ha ennek a jeléből észreveszik a hőmérséklet
csökkenési meredekség megnövekedését, akkor tutira megfogták a deresedés
kellemetlen szintjét, amikor már nem akar áramolni a levegő a lemezek
között, tehát lehet nekifogni leolvasztani.

Hogy aztán azzal a jelenséggel mit lehet kezdeni, amit néha megfigyelek,
hogy a hőcserélőtől fél centire nő kívül egy vékony jégfal akár a feléig
vagy még túl is rajta, azt már nem tudom. De ha nekem is lenne kutam,
akkor már tudnám. :-)