[Epitesz-barkacs] permetezett hűtővíz

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2008. Júl. 13., V, 16:59:21 CEST

> Akkor nem értem. Vagyis lehetséges ez, csak fura. Ezeknek kéne benne
> lennie:
> - védőföld,
> - nulla,
> - kompresszor fázis,
> - kültéri fentillátor fázis,
> - szelep fázis.

Az enyém szintén ilyen, 5 eres. Onnan tudom, hogy a "szakembereknek" nem
volt 5 eres drótja, úgyhogy két háromereset használtak, de összecserélték.
Ezért persze nem működött, de én ezt nem vettem észre rögtön, mert hűvösnek
hűvös volt a levegő, de csak a párolgás miatt.

Később kiderült, hogy még a védőföldet sem sikerült bekötniük, de
szerencsére a beltérin rajta volt a bekötési rajz, és valóban, amikor
összecseréltem a két háromeres drótot, minden működött rendesen, még
földelés is volt. Ja igen, arra nem sikerült őket rávennem, hogy jöjjönek ki
és ellenőrizzék a baromságukat, azzal hajtottak el, hogy húsz fok alatt el
sem indul ...

Palasik Sándor