[Epitesz-barkacs] permetezett hűtővíz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Júl. 13., V, 21:26:36 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> szerintem egy 5kWh inverteres split árából
> ( Mitsubishi SRK50ZGX-S inverteres klíma (5 kw hűtő-fűtő egység)
> 345.750Ft + ÁFA (414.900Ft) )
> vehetek majdnem 7db 2,6kWh -s sima splitet :-)
>
> namost
>
> 2 db 2,6kWh-s splitből az egyiket bekapcsolva szerintem
> kevesebbet áramot enne, mint a félerőre (2,5 kWh-ra)
> visszaállított inverteres
>
> és összesen  áfásan 130e-ből megúsznám :-)

Biztos, hogy olcsóbb lenne beruházásilag, de hogy az egy darab
kevesebbet enne, mint a nagyobb inverteres, abban már nem lennék biztos.
Mert hogy a nagy úgy venné magát vissza, ahogy a hőfokkülönbségnek
megfelelő. Az egy kicsi, ha megy, ahogy be van lőve, elég meleg levegőt
fújna a kisebb hőcserélőjén, tehát nagy cop jönne csak ki, míg a nagy
lehet, hogy langyosat de sokat, kis coppal, annyira, hogy az már cip.
:-)

> köszi, ha elküldenéd, azóta se tudtam oda belépni

Jó, megy. És mehet az eredeti rar, vagy a ppt-k menjenek?