[Epitesz-barkacs] permetezett hűtővíz

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Júl. 13., V, 20:27:15 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.07.12. 07:59:45 +2h-kor írta:

> Ez nem függ így össze. Vagy most már el vagyok keveredve, miben akarod a
> közeget kicserélni? Nyilván nem a régi orosz hűtőben. Vagy igen?

apródonként rájöttem, hogy

1) a splitnél a gyári töltöttséghez nem kellene "hozzátöltenem", hogy a rézcső ne legyen
hosszabb, mint 5m.

2) gyurcsány szavai szerint "elkúrtam" az R407C vételt (az esetleges split macerálást)

3) a leírások szerint a régi R22 helyett az R407C elhasználható, azaz régi
hűtő, stb megjavíthatóvá válna, ha elszállna a töltet.
tehát nem kívánom erőszakkal kicserélni a töltetet, csak esetleg  javítani, ha elszállna

> Hát ha az van benne. Az én dögeimben mindben sima kapilláris cső van.
> Ha az expanziós szelep "buzerálható" lenne külső jelről vagy más módon
> (csavarhúzóval :-) ), akkor az inverter is valszleg kihagyható.

szerintem egy 5kWh inverteres split árából
( Mitsubishi SRK50ZGX-S inverteres klíma (5 kw hűtő-fűtő egység)
345.750Ft + ÁFA (414.900Ft) )
vehetek majdnem 7db 2,6kWh -s sima splitet :-)

namost

2 db 2,6kWh-s splitből az egyiket bekapcsolva szerintem
kevesebbet áramot enne, mint a félerőre (2,5 kWh-ra)
visszaállított inverteres

és összesen  áfásan 130e-ből megúsznám :-)

> Moczik Gábor leírta (lehet, hogy nem itt), hogy ez a szelep valahol a
> kompresszor táján érzékel valami hőmérsékletet, és aszerint állítja a
> fojtást. Ha az egész zárt, akkor nem lehet hozzáférni, de én is megnézem
> azt a doksit, amit belinkeltél. (Ha kell, el tudom küldeni, két rar
> állomány, még nem bántottam.)

köszi, ha elküldenéd, azóta se tudtam oda belépni

:-)