[Epitesz-barkacs] inverteresség...

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Júl. 13., V, 21:45:30 CEST

ha egy inverterrel percenként tologatni tudom (tologatja helyettem)
60% -120% között a teljesítményt, csak pl. egy húsos kamionban,
vagy pl. egy téglafal nélküli szigetelt faházban tudna percenként optimalizálni
(az én olvasatomban)
de
ha 30 - 38 centis téglafal  van a szobában a szigetelésen belül,
akkor a téglafalból, (vagy padlófűtésnél a padlóból) mint  "pufferből"
nem 1 perc alatt, hanem csak 1/2nap -1 nap alatt tudnám "kitermelni"
a felesleges hőt, ehhez meg nem érdemes invertert venni
vagy
1 méteres vályogház meg csak hónapok alatt tudna túlmelegedni, vagy túlhülni

38 cm-es téglaházba érdemes lenne invertert venni?