[Epitesz-barkacs] építési hatósági kényszer

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Júl. 18., P, 11:04:51 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> 1) tehát egy "meglévő tartalékkéményt" "funkcióváltással" valósítanál
> meg?

Nem.

> 2) vagy korabeli tervek szerinti kémény nem valósult meg?

így van. Még (talán) ezután valósulna meg, sőt, megvásároltam régesrégen
tök feleslegesen egy mára már elavult cirkót is, de mára már nagyon
affelé hajlok, hogy nem lesz gázfűtés, nem lesz kémény, hanem az a módi,
amit felvetettél: klímás fűtés, és a tartalék energia agregátorból jön.
(De az is felvetődött bennem, hogy mivel van lakossági áramom is, meg
ipari is, egyik a másik tartaléka. :-)

De ez nem mostani téma. (Sajnos).