[Epitesz-barkacs] építési hatósági kényszer

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Júl. 18., P, 13:28:32 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> "nem tervezett áramhiány"  130 perc/év volt 2007-ben, de ezt az EU is
> rozogának tartotta a német 20perc/év mellett

Ez itt is kb így történt, viszont volt tervezett áramhiány is, az jóval
több volt alkalmanként is.

De engem marhára nem zavar, legalábbis fűtésileg. Bőven van akkora
hőkapac, hogy észre se lehessen szinte venni. A benzinmotoros agregátor
inkább parasztvakításnak kellhet. Lehet, hogy ha kell (mint második
energiaforrás) elég lesz, ami van, kb 600W-os, max kicserélem az
adattábláját. :-)