[Epitesz-barkacs] építési hatósági kényszer

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2008. Júl. 18., P, 15:27:25 CEST

Mágus Bérprogram Demo wrote:
> szóval én is benzinmotor nélkül próbálnám meg átvészelni, max autóakksiból
> egy számítógéphez való 650VA-es inverter (kb 15e Ft), aztán annyi

Szinuszos kimenetű inverter kell, ha AC indukciós motorral szerelt dolgokat
akarsz hajtani róla (pl. nem-inverteres klíma, keringetőszivattyú), valamint
valószínűleg fénycsöves világításhoz is, bár ez nem 100%.

Vaterán 3kVA-es is van néha 20ezer körül. Kell bele egy halom akksi, vagy 4
autóakku, de azért erről már az egész ház elmegy egy darabig :-)
Itt van, a leírás szerint jó akkuk vannak benne:
http://www.vatera.hu/compaq_r3000h_3000va_es_szunetmentes_tapegyseg_80579120.html

Vagy ha valaki durvulni meg barkácsolni akar és sok pénze van: :-)
http://www.vatera.hu/aeg_ipari_szunetmentes_tap_78115992.html

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))