[Epitesz-barkacs] építési hatósági kényszer

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Júl. 18., P, 14:51:16 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> azt nem tudom, hogy az ezermester 2000-es számában levő
> kéménytetejére venti mennyibe kerül,...

Ha túlságosan lehült az égéstermék, de még kijön nekik a kéményen, akkor
úgyis lefele fog szállni. Na meg nem szeretnék beleavatkozni az életükbe
sehogy.

> na, így már ismerős a téma :-)
> egy tervmódosításba sokminden beleférne

Na igen, de amikor nálam az utolsó terv készült, még az volt a szabály,
hogy akármeddig lehet építkezni. Ma már a módosítás után határidő lép
életbe, és ezt most főleg ilyen kis horderejű dolog miatt nem
kockáztatnám.