[Epitesz-barkacs] építési hatósági kényszer

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Júl. 18., P, 14:26:14 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.07.18. 13:26:14 +2h-kor írta:

> Nem, ez valahogy máshogy műxik. Az esetek zömében a kb 6m magas
> kéményből kifejezetten lefelé megy a füst, és a szomszéd udvarokon terül
> szét. Nemtom, hogy csinálja. Néha azért megesik, hogy felfelé száll,
> gondolom ilyenkor nagyon befűtenek, és nem hül le az égéstermék annyira.

azt nem tudom, hogy az ezermester 2000-es számában levő
kéménytetejére venti mennyibe kerül,...

> Ennyire nem akarom elbonyolítani. Még az is lehet, hogy sehogy nem
> építem meg a kéménynek látszó tárgyat, csak kérdés, hogy akkor
> megadják-e majd a lakhatásit. Mivel ugye az eredeti tervtől eltértem.

na, így már ismerős a téma :-)
egy tervmódosításba sokminden beleférne

"a megváltozott gazdasági okok" vagy "az újabb energetikai szempontok..."
miatti módosítás:  klíma

évi 525600 percből max 130 perc "nem tervezett áramhiány" az 1/4043 azaz
2,4 * 10 a -4-en
*******
szóval az ELMÜ megadta az elvi nyilatkozatot :-)  /1 perc alatt az europarkban/
és ma kezemben van a kéményseprők sormunkalapja, hogy 2007.szep 4-től
"törölve a nyilvántartásunkból"  :-)