[Epitesz-barkacs] Fw: Fw: UPS volt Re: építési hatósági kényszer

magus3 maguspr at freestart.hu
2008. Júl. 19., Szo, 22:23:27 CEST

oké :-)

tehát, ha a 12V 50A -es generátort megtornászom 28V-ra, akkor
28V-on az 50A is meg lesz, az meg 1400Watt :-)

a két generátor sorbakötve pedig már 56V 50A, az 2800Watt :-)

ehhez 12V7Ah -asból 4 darab sorba, hogy legyen a körben egy pici
puffer is, aztán "gyite paci"

ez most jobban tetszik, mintha most egy Ferraris-Arno asszinkron
fázisváltóval kellene kísérleteznem :-)