[Epitesz-barkacs] Fw: Fw: Fw: UPS volt Re: építési hatósági kényszer

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Júl. 20., V, 02:03:24 CEST

magus3 wrote:

> komolyra fordítva:
>
> mit, és hol kell kiherélnem belőle, hogy a max 57,6 Volt-ot
> kicsalogathassam belőle?

Semmit az égvilágon. Egyszerűen csak megpörgeted valamivel, miközben a
forgórészre (gerjesztés) 12V-ot kapcsolsz. Asszem valami 10ezerig meg
lehet pörgetni (per perc), mert mintha a generátor ékszíjtárcsája fele
akkora lenne, mint a motor főtengelyéé.

> egyébként a szabadalmi hivatalban 1800-as évekig sokmindent
> átlapoztam, szóval vannak még titkos ötleteim :-)
>
> pl. szélenergia pufferelése: áram -> vízbontás -> H2 és O pufferelése,
> tárolása 1-1
> tartályban, ami füstmentesen elégethető lenne (pl. egy
> hegesztőkészülékben, vagy egy vízmelegítőben) ez már 1900 előtt
> szabadalmaztatva volt :-)

Csak éppen a H2-t nagyon nehéz, és nagyon veszélyes tárolni. Szerintem
felejtős. A hatásfokról nem is beszélve. Ennél már az aksi is jobb.