[Epitesz-barkacs] Fw: hűtőhöz sima csőspirál?

magus3 maguspr at freestart.hu
2008. Júl. 21., H, 15:26:24 CEST

úgy vettem észre, hogy a fagyasztóládán vízszintesen van a kondenzátor
elhelyezve, a háztartási hűtők hátán függőlegesen

1) és elbírja, ha a kompresszor tetejét elhagyva a kondenzátort lefelé
helyezem el?

2) ha a gyári léghűtéses kondenzátort hideg vízbe dugom (egy ilyen
orosz Csinárnál 6mm-es rézcsőből 12m van) akkor jobban hülne az egész
rendszer?

3) akkor a kompresszor is jobban hülne? (a felforrósodó kompresszort
nem merném vízbe meríteni hűtés gyanánt)