[Epitesz-barkacs] Fw: UPS volt Re: építési hatósági kényszer

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2008. Júl. 21., H, 17:31:36 CEST

magus3 wrote:
> ha megnézed a benzineseket, dieseleseket, az 50cm3-is benzinmotorral
> (ami 2LE -ős) megy a 600Wattos generátor
>
> a nagyobb gépeken is ilyen az arány, emiatt nem szokott lehalni a benzines
> generátor
> ~~~~
>  emiatt az erő pazarlás miatt gondoltam, hogy egy 2lovas benzinmotorról a
> max 1500Wattot
> szeretném kigyalulni, a gyári 600Wattot túl kevésnek találom egy 2lovas
> benzinmotornál

Magad írod hogy nagyobb gépeken is ez az arány, ez nyilván nem véletlen.
Belsőégésű motoroknál a csúcsteljesítményt szokás megadni, bár ez nem tudom
mennyire igaz az ilyen cél motorokra.

Az mindenesetre biztos, hogy nem használ a motornak ha spiccen van, esetleg
nem lesz elégséges a gyári hűtés sem. Nem-folyamatos üzemben mindenesetre
elbírhatja, attól függ... :-)

Amúgy 1 LE = 736W.

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))